Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

radioprojekt

Radioprojekt 4. čtvtletí 2016

Aktuální výsledky one currency výzkumu poslechu rádií v ČR Radioprojekt, který realizujeme spolu s kolegy z agentury MEDIAN, byly zveřejněny ve středu 8. 2. 2016. Data dokladují stabilitu rozhlasového trhu v dlouhodobém pohledu. Více najdete v prezentaci…

Okamžité platby

Expresní platby využívá jen každý desátý Čech, polovina by ale měla zájem o platby okamžité Mít účet v bance je dnes již prakticky samozřejmostí, má jej 9 z 10 Čechů. Nepřekvapí, že většina majitelů bankovních účtů je (mimo jiné) využívá k platbám bankovním převodem. Čtvrtina Čechů uskuteční 4-5 plateb za měsíc. Je některá z nich tzv. expresní platbou? Více

Úspěšný youtuber? Kreativní a nápaditá osobnost

YouTube je největší internetový server pro sdílení videosouborů. Agentura STEM/MARK se rozhodla zjistit, jestli Češi YouTube sledují, které tematické oblasti je zajímají, kolik času na YouTube sledováním a vyhledáváním videí stráví, nebo jaký je budoucí potenciál serveru YouTube. Zajímalo nás také, jak se internetová populace staví k fenoménu tzv. youtuberů. Z výsledků výzkumu agentury STEM/MARK vyplývá, že Více

Čechům chybí motivace k třídění odpadu

S Novým rokem přicházejí i novoroční předsevzetí, která nemusejí zlepšit pouze náš osobní život, ale i život v našem okolí.  Agentura STEM/MARK se rozhodla zjistit, jestli Češi třídí odpad, případně který více a který méně, identifikovat bariéry, které nám v třídění odpadu brání, a stupeň (ne)znalosti správných způsobů třídění. Přemýšlíme vůbec o tom, jak ve svém každodenním životě Více

Reklama vadí především v městských centrech

Problematika tzv. „vizuálního smogu“ začíná rezonovat ve veřejných debatách stále častěji a proto se agentura STEM/MARK zeptala na názor i české internetové populace. Kde je reklama nejčastěji zaznamenávána a v jaké formě? Na jakých místech může působit nevhodně? A kolik reklamních sdělení přibližně zaznamenáme? Právě na tyto otázky hledala v říjnu 2016 odpověď agentura STEM/MARK.   Pokud chceme Více