Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Český Goodwill

STEM/MARK získal Český Goodwill 2016 – ocenění pro podnikatele a společnosti, kterých si lidé váží

STEM/MARK převzal ocenění za 1. místo v kategorii Mecenáš v rámci 4. ročníku Český Goodwill. Zároveň se umístil na 4. místě ze všech nominovaných společností v hlasování veřejnosti. Více na: http://www.ceskygoodwill.cz/

Toto ocenění patří mezi nejcennější, která STEM/MARK dosud získal. Odměněna tak byla nejen dlouholetá spolupráce a podpora řady charitativních a prospěšných projektů (Cesta domů, Pomocné tlapky, Pediatrické oddělení na Bulovce, ADRA, Lékaři bez hranic, Člověk v tísni a jiné), ale také aktuální snaha STEM/MARK rozvířit debatu o Generaci 55+ a změnit pohled společnosti na lidi po padesátce.

STEM/MARK se zaměřuje na lidi v předdůchodovém a nastupujícím důchodovém věku a snaží se vyvracet různé mýty a stereotypy spojované se seniory, zejména pak jejich bonitou. V české populaci jsou jistě senioři, kterým se daří špatně. Existuje také skupina lidí, kteří nemají dost zdrojů na snadný život, ale, jak říkají, vyjdou. Zajištěných a velmi dobře zajištěných je podle výzkumu mezi seniory přes 40 %, což je cca jeden milion lidí. Výsledky výzkumů STEM/MARK už delší dobu ukazují, že se jedná o velmi zajímavou a perspektivní cílovou skupinu v mnoha oblastech, kde to často příliš nečekáme – online nakupování, využívání nových technologií, důrazu na kvalitu zboží, ale třeba i cestování.

Naše zjištění lze shrnout do motta „Lidé 55+ jsou zajímavou cílovou skupinou, o kterou se nebudeme muset starat. Naopak, někteří z nich by se mohli starat o nás.“

pic1

Lidé z bonitní Generace 55+ dovedou říci, o čem sní. Na rozdíl od mnohých jiných však své sny mohou a chtějí měnit v realitu. Mají na to dostatek zdraví, času, chuti i zdrojů. Více na:http://www.slideshare.net/stemmark/generace-55