Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

STEM/MARK a NMS partnery 22. Febiofestu 2015

Výzkumné agentury STEM/MARK a NMS

jsou partnery

  1. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Praha

Febiofest,

který se uskuteční ve dnech 19. – 27. 3. 2015.

 STEM/MARK a NMS podpoří Febiofest především v oblasti realizace výzkumů. Festival si od spolupráce s výzkumnými agenturami slibuje nové impulsy pro rozvoj svého formátu a služeb návštěvníkům a partnerům.

Jaké má festival od výzkumných agentur STEM/MARK a NMS očekávání?

„Především chceme lépe poznat stávající návštěvníky festivalu a zároveň získat důkladnější informace o potřebách lidí v oblasti, ve které se pohybujeme.

Na základě informací získaných z výzkumů chceme posunout náš festival blíže k veřejnosti a také důkladněji spolupracovat s našimi dlouhodobými partnery. Naším cílem je pozvednout povědomí společnosti o celosvětové      a české kinematografii.

V neposlední řadě se také snažíme držet krok s nejnovějšími postupy v zahraničí, kde jsou takové průzkumy časté,“ sdělil hlavní přínosy spolupráce se STEM/MARK a NMS ředitel Febiofestu Kamil Spáčil.