Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Naše CAWI

Ptejte se:

Ve zkratce

Adaptace online technik možná už nezní jako budoucnost výzkumu, ale rozhodně je to přítomnost. V posledním roce jsme zapracovali na vývoji všeho, co by měl správný dotazovací systém pro CAWI mít. Jsme přesvědčeni, že náš iQuest vyspěl natolik, že se může trochu ukázat. Podívejte se na malý výběr našich technik v akci.


 

konTest

Hodnocení produktů na škálách je sice standard, ale respondenti toho často nejsou schopni. Je tenhle koncept devítka nebo jenom sedmička ? Je sedmička jednoho respondenta stejně dobrá jako sedmička u jiného ? Mmm, odpověď určitě existuje, ale je lepší ji nemuset hledat. Srovnáváním dosáhneme toho, co chceme – vybereme vítěze a identifikujeme losery. Náš konTest je adaptivní metoda, která z respondenta po několika málo srovnáních vymáčkne jasnou TOP3. A tak to má být.
 
Klikněte na obrázek pro ukázku.
Maxdiff
 

IAT Test

Často potřebujete znát impulsivní reakci, skryté tendence nebo preferenci, o které sám respondent příliš neví. Při IAT testu slouží klávesnice jako ovladač pro bleskové přiřazení ke kategoriím vlevo a vpravo nahoře. Před respondentem se míhají produkty, slovíčka nebo koncepty a test měří dobu, za kterou jsou přiřazeny ke kategoriím. Jednoduché, krátké, účinné a je to docela zábava.
 
Klikněte na obrázek pro ukázku.
IAT
 

Heatmap

Hodnocení obrazových materiálů slovně je obtížné. Vyžaduje, aby člověk dokázal dobře popsat to co vidí a aby to analytik dokázal pochopit. Pokud je úkol příliš obtížný, respondent velmi rychle ztrácí zájem ho splnit. Usnadnili jsme hodnocení obrazových materiálů nástrojem Heatmap, který nechá respondenty prostě označit to, co se jim líbí/nelíbí, automaticky ukládá souřadnice a analytik z nich snadno tvoří mapu zájmu.
 
Klikněte na obrázek pro ukázku.
Heatmap
 

Quadrants

A hračička na konec. Z mnoha studií víme, že variabilita dotazovacích technik má pozitivní vliv na hodnocení dotazníku respondentem. Ale všechno s mírou. Ohodnotit značky či svoji zákaznickou zkušenost na škále je sice neprůstřelný standard, ale nezabrání straighliningu = respondenti prostě bezhlavě klikají. Náš quadrant nástroj trochu mění dotazovací úkol a z dat víme, že respondenti posouvají hned několikrát, aby vše perfektně sedělo.
 
Klikněte na obrázek pro ukázku.
Quadrants