Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Mirek Topolánek zatím prezidentskými kartami nezamíchal

Zájem o prezidentské kandidáty v čase postupně roste Podle aktuálních dat společnosti STEM/MARK zájem o prezidentské kandidáty a prezidentskou volbu v posledních dnech stoupá. Povědomí o méně známých kandidátech (Vratislav Kulhánek, Marek Hilšer či Pavel Fischer) se zvyšuje, patrně vlivem jejich širšího zapojení do veřejné diskuse i aktivnějším marketingovým strategiím, kterým se s blížícím termínem voleb začínají týmy Více

Nesahejte nám na české značky!

Preferujeme domácí, nebo zahraniční značky? Jak se stavíme k převzetí českých značek zahraničními investory? Jsou původně české značky po takové akvizici nadále vnímány jako české? Co vlastně určuje, že značka je česká? Právě na tyto otázky hledala odpovědi v říjnovém reprezentativním výzkumu agentura STEM/MARK. Češi vykazují ve vztahu k domácím značkám jistý patriotismus a vřelý vztah. Případné změny u Více

Prezident by měl být mladší než ten současný

Prezidentské volby přitahují pozornost O to, kdo se bude ucházet o přízeň voličů v nadcházejících prezidentských volbách, se aktuálně zajímají čtyři pětiny oprávněných voličů. Vyšší zájem o seznam kandidátů projevují lidé seniorského věku, Pražané a také pravicově smýšlející část občanů. Je pravděpodobné, že tito lidé se chystají hledat mezi uchazeči alternativu k současným hlavním známým kandidátům. Naopak Více

Volební projekce

Volební projekce STEM/MARK + STEM přesně předpověděla finální volební výsledek Praha, 21. října 2017 Výzkumné agentury STEM/MARK a STEM realizovaly pro TV Nova exkluzivní volební projekci, jejímž cílem byla průběžně zpřesňovaná předpověď volebních výsledků na základě přicházejících výsledků prvních sčítacích okrsků. Praxe ze sčítání výsledků z minulých voleb, kdy jsou obvykle nejprve sečteny malé okrsky tvořené Více

Volební výzkumy

Výzkumy budou hrát ve volebním rozhodování významnou roli Voliči stále váhají, komu dají svůj hlas Mezi nerozhodnuté voliče patří častěji ženy, lidé hlásící se k politickému středu a ti, kteří nesledují předvolební průzkumy. „S trochou zjednodušení se dá říci, že právě tuto významnou skupinu voličů mají politické strany šanci oslovit svou volební kampaní a získat ji Více