Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

STEM/MARK zkoumá už 20 let

STEM/MARK oslavil v úterý 16.9.2014 dvacetileté působení na českém trhu výzkumu. Dvě dekády srdnatě bojujeme za kvalitní výzkum a jeho prostor v rozhodování firem a institucí. Náš boj zdaleka není u konce, ale v nejlepších letech jsme si chtěli trochu užít i s těmi, kteří náš růst a úspěch podporují svojí důvěrou a také svými rozpočty.

Večírek se konal v prostředí Vrtbovské zahrady, která i hostům imunním k barokní architektuře vdechla trochu pochopení pro krásu. Celou akci doprovodila kromě ostrovtipu našich hostů a zaměstnanců i přízeň počasí.

vrtbovska zahrada Vpravdě honosné prostředí Vrtbovské zahrady

Více než 120 hostů si užilo výstup našich jinak velmi společensky plachých ajťáků ve stylu „kytaristů v černém“ z filmu Starci na chmelu. Ten zahajoval neméně atraktivní přehlídku módy 50-60.let od LazyEye. Zatímco ženy inspirovaly modely, muže inspirovaly především modelky.

lazyeye fashion show Okouzlující děvčata, spolu s návrhářkou LazyEye. Úplně nalevo naše Jana Michalková

Všichni hosté poté vytvořili přirozené segmenty pivařů a vinařů. Jedny oblažil pivovar Bernard a druhé Vinařství Vrbovec. Občerstvení od Perfect Cateringu Filipa Sajlera nenechalo na pochybách, že Kluci v akci vařit umějí.

Tazatelé STEM/MARK nepropásli příležitost získat trochu Customer Experience a do dotazování na smartphonech jsme zařadili hostům i možnost říct, kam si přejí, aby STEMMARK konečně šel… Dovolujeme si publikovat dvě z nahrávek.

Přání 1
Přání 2

 

hartl + tuček

Majitel společnosti pan Jan Hartl a ředitel Jan Tuček s manželkami

projev tuček Ředitel Tuček dojímá publikum nostalgickým projevem

Pro Vás, se kterými se zatím jen poznáváme, nebo jste nemohli dorazit: Nesmutněte, nemusíte čekat dalších deset let, protože pozvání na pravidelné snídaně na sebe nenechá dlouho čekat.
Celou oslavu shrnula naše Katka Tučková :

„Kdybych nebyla výzkumníkem STEM/MARK, přála bych si být jeho klientem a takhle prožít oslavu jeho dvacetin.“


Za 20 let zkoumání českého trhu jsme kromě stovek bezpochyby zlomových zjištění pro business vyzkoumali i několik zjištění, která, řekněme, nejsou tak úplně zlomová. Navzdory tomu výborně slouží jako nekonečná studnice zábavy v hospodách, při trapných chvilkách ticha na mítincích a vůbec všude tam, kde je výzkumu potřeba odebrat trochu té pověstné objektivity a vážnosti.

Tresnicky Pro prohlédnutí prezentace klikněte na obrázek