Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

STEM/MARK se stává členem Klubu Transparency International

pic1

David Ondráčka, ředitel TI, předává certifikát o vstupu do Klubu TI panu Janu Tučkovi, řediteli STEM/MARK | zdroj: TI

Praha, 16. února 2016 – Dnes se firemní Klub TI rozšiřuje o dalšího významného podporovatele. Po několika úspěšných projektech, na kterých STEM/MARK a Transparency International spolupracovaly, se vedení STEM/MARK rozhodlo pro další prohloubení této spolupráce – a to vstupem do Klubu TI mezi tzv. General partnery.

Jako agentura zabývající se marketingovým a sociologickým výzkumem dlouhodobě sledujeme dění ve společnosti. Ve STEM/MARK víme, že férové a korektní jednání je alfou a omegou zdravého fungování každé společnosti. Dodržování tohoto kréda je pro nás důležité jak na individuální, tak na firemní úrovni. Považujeme kvalitní sociologický výzkum za jednu z možností jak získat věrohodná data a podpořit tak boj proti korupci. Právě proto rádi a aktivně spolupracujeme s Transparency International. Členství v Klubu TI je toho logickým vyústěním,“ říká Jan Tuček, ředitel STEM/MARK.

Jsem rád, že Klub TI je pro firmy zajímavý. S agenturou STEM/MARK spolupracujeme dlouhodobě a to, že jsme pokročili v naší spolupráci ještě dále, je známkou vzájemné důvěry. Zároveň se jedná o prvního člena našeho klubu z řad marketingového a sociologického výzkumu, což je pro výzkumnou část naší činnosti důležité,“ říká David Ondráčka, ředitel Transparency International Česká republika.

logo

 

Logo Klubu TI | zdroj: TI

Klub TI l byl založen v roce 2011 jako platforma pro podporovatele a společnosti, které věří, že bojovat s korupcí má smysl. Jedná se o významný zdroj financování aktivit TI a také o morální podporu celé organizace. V současné době má Klub TI 23 firemních a přes 170 individuálních členů. Díky našim podporovatelům dokážeme zachránit miliardy korun z veřejných rozpočtů. Více informací o Klubu TI se dozvíte na www.transparency.cz/klub/.