Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Nejlepším prezidentem po roce 1989 byl Václav Havel, Miloš Zeman je hodnocen průměrně trojkou

Pořadí v hodnocení prezidentů: 1) Václav Havel, 2) Václav Klaus, 3) Miloš Zeman. U Václava Havla panuje shoda více než poloviny lidí. Pozitivně je Miloš Zeman hodnocen za využívání pravomocí a zájem o problémy občanů. Negativněji za vystupování na veřejnosti a za způsob, jakým řeší politické spory. Exkluzivní data přinesl dlouhodobý průzkum agentury STEM/MARK mezi českou Více

Češi začínají přemýšlet o nástupci Miloše Zemana

Ideální budoucí prezident: zkušený politik, ale v kandidatuře nestraník, s průbojnou povahou Prezidentský úřad je důležitý, ale přesto není třeba pravomoci posilovat. Na budoucího prezidenta budou kladeny vysoké profilové požadavky. Více než polovina lidí už svého favorita má. Preference budou určitě proměnlivé. To vše zjišťoval exkluzivní průzkum agentury STEM/MARK. Řádná přímá volba prezidenta je sice zatím daleko Více

O absolventy humanitních a společenskovědních oborů je na trhu práce zájem, vyplývá z unikátního průzkumu

Tři filozofické fakulty – Univerzity Hradec Králové, Ostravské Univerzity a Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem spojily své síly a nechaly si zpracovat sociologický výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaká je pozice absolventů humanitních a společenskovědních oborů na pracovním trhu. Ze sociologického šetření, které prováděla agentura STEM/MARK, vyplývá, že o tyto pracovníky je na Více

Výzkumy mění svět. Startuje iniciativa PRO VÝZKUM.

Výzkumy mění svět. Startuje iniciativa PRO VÝZKUM.

VÁŠ NÁZOR BUDE SLYŠET V září startuje iniciativa PRO VÝZKUM a STEM/MARK u toho nemůže chybět. I my ve STEM/MARK chceme podpořit ochotu respondentů odpovídat ve výzkumech prověřených agentur a posílit společenskou důvěru v profesionální výzkumnou činnost. PRO VÝZKUM je iniciativou Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR. Cílem výzkumníků působících v prověřených agenturách pro Více

Návyky mladých, aneb hrozí ústup „pivního patriotismu“?

Návyky mladých, aneb hrozí ústup „pivního patriotismu“?

Výzkumná agentura STEM/MARK se po dvou letech rozhodla ověřit, jak Češi vnímají a konzumují národní nápoj a jeden z českých symbolů – pivo. Pozornost byla věnována otázkám, zda a jak se změnila míra konzumace piva, co je důležité při výběru piva, jak se posunulo vnímání znalosti a obliby značek piva, ale také zda je upřednostňováno pivo Více