Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Nový Managing Director ČNP – Zdeno Ružbacký

Novým Managing Directorem Českého národního panelu, vystupujícího mezinárodně pod značkou European National Panels, se od 1. června 2018 stává Zdenko Ružbacký. Svým vedením zastřeší online výzkumné panely v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Zdenko se v posledních letech věnuje oblasti výzkumu trhu, působil například ve společnostech TNS Slovakia nebo response:now, kde získal zkušenosti ve vedení Více

Budou Piráti černým koněm komunálních voleb v Praze?

Pražany trápí doprava, parkování a výmoly Ve městě je velká nabídka kultury, ale není možné k ní dojet! Aktuální průzkum agentury STEM/MARK se dotazoval Pražanů na aktuálně nejpalčivější problémy, které spatřují ve městě. Spontánně obyvatelé uvádějí jako důležité k řešení především dopravní problémy (stav komunikací, možnosti parkování, dopravní zácpy či pražský okruh), s odstupem pak možnosti bydlení, bezpečnost Více

Děkujeme všem účastníkům tradiční snídaně

Děkujeme všem účastníkům tradiční snídaně s agenturou STEM/MARK za vytvoření velmi příjemné a inspirativní atmosféry na této akci V úterý 27. března proběhla v centru metropole v unikátním prostoru Tančící kuchyně tradiční snídaně s agenturou STEM/MARK. Debatovalo se o měření zákaznické spokojenosti, předvolebních výzkumech i unikátní oční kameře. Jako bonus si všichni hosté v Tančící kuchyni užili palačinky připravené ředitelem Více

Kryptoměny: Jak je vidí Češi?

Po závratném růstu hodnot některých kryptoměn na konci předešlého roku přichází spolu s korekcí a klesáním jejich cen mírné vystřízlivění. Toužebná očekávání dalšího růstu brzdí nejen obavy z regulací některých států a společností, ale také riziko spojené s hackerskými útoky na burzy a virtuální peněženky. Společnost STEM/MARK se rozhodla zmapovat znalosti a zkušenosti Čechů s kryptoměnami, jejich názory a Více

Nízká energetická gramotnost české populace brání většímu rozhýbání trhu s energiemi

Jen 15 % Čechů si umí porovnat cenu energií, které odebírá, a pouze necelá třetina lidí vnímá proces změny dodavatele energií jako příležitost pro finanční úsporu. Nízká energetická gramotnost limituje i schopnost snižovat náklady – např. prostřednictvím snižování spotřeby energie či nákupem úsporných spotřebičů. Vyplývá to ze studie Energetická gramotnost populace ČR, kterou zpracovala agentura Více