Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

STEM/MARK spouští projekt Výzkum pro byznys

„Výzkum pro byznys přináší inspiraci pro dosahování lepších obchodních výsledků, pro efektivnější tvorbu marketingových kampaní, možnost komplexnějšího porozumění cílové skupině, ale také něco málo ze zákulisí výzkumné práce,“ říká Klára Horzinková, zástupkyně ředitele STEM/MARK. Další a podrobnější informace zde: link: https://www.mediar.cz/stem-mark-spousti-projekt-vyzkum-pro-byznys/ Kontakt: Klára Horzinková, zástupce ředitele STEM/MARK e-mail: V Praze dne 21. 7. 2022

Válka na Ukrajině – vlna solidarity se tříští o obavy z ekonomické situace doma

Se začátkem války na Ukrajině se zvedla obrovská vlna solidarity ze strany občanů České republiky. Jak dlouho jim toto nadšení vydrželo? Jak se vyvíjel jejich názor na pomoc Ukrajině a jejich osobní zapojení? Je Česká republika v názoru na konflikt na Ukrajině po pár měsících polarizovaná nebo se společnost většinově shoduje? Výzkumná agentura STEM/MARK zrealizovala výzkum, Více

Babiš, Pavel a Nerudová oproti jaru posilují. Budoucí prezident by měl být prozápadní realista.

Představa o budoucím prezidentovi (prezidentce) se nemění –  morální autorita, reprezentativní vystupování, nezávislost či respekt v zahraničí. Kandidáti na prezidenta by měli mluvit především o zdražování a příslušných dopadech, inflaci a spojovaní společnosti.  Doporučení čelních představitelů státu ovlivní maximálně pětinu voličů, od prezidenta ještě méně. Průzkum agentury STEM/MARK z první poloviny června 2022 navazuje na šestou vlnu Více

STEM/MARK spouští projekt Výzkum pro byznys. Jeho cílem je pomoci firmám a institucím lépe využívat data pro svou činnost.

Evidence-based přístup je mantrou dnešního marketingu. Přesvědčit firmy investovat do informací, které pomohou růstu podnikání, však není snadné. Výzkum pro byznys společnosti STEM/MARK klientům a příznivcům data driven marketingu nabízí příběhy značek, informace o specifickém získávání dat a o tom, co vše je možné při správném zacílení zjistit. Prostřednictvím videí, rozhovorů či infografik společnost ukazuje, Více

NFTs jsou pro většinu Čechů spíše nafouknutá bublina s nejistou budoucností

S pojmem „non-fungible tokens“ se setkala téměř polovina osob do 30 let, mezi 60letými a staršími bychom ale hledali nadšence marně. Obecně je znalost mezi Čechy nízká a s touto stále poměrně novou technologií se pojí spíš nejistota. Z průzkumu agentury STEM/MARK také vyplynulo, že řada lidí v NFTs nevidí skutečnou hodnotu.