Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Client Service Manager


STEM/MARK je přední společnost pro marketingový výzkum. Jsme kolektivem odborníků různých věkových skupin a zaměření. Budujeme otevřenou firmu, kde lidé berou odpovědnost do vlastních rukou, nejsou přikováni na jednom místě a nekoukají si přes rameno.

Baví Vás koordinace činností a lidí vedoucí k úspěšnému závěru projektu? Máte zájem se stát součástí přátelské, otevřené a rozvíjející se společnosti? Chcete komunikovat v angličtině se zahraničními klienty?

Pak je tu pro Vás jedinečná příležitost, protože právě do našeho týmu hledáme nového Client Service Managera.

Co bude náplní Vašeho dne?

  • • Komunikace a budování dobrých vztahů s klienty
  • • Zastřešení projektů (výzkumy pro televize, operátory, banky atd.)
  • • Od A do Z – zjištění potřeb klienta, příprava nabídky, koordinace analýz, kontrola dodržování stanovených termínů, prezentace výsledků klientovi
  • • Komunikace s kolegy napříč firmou

Co je k tomu potřeba?

  • • Praxe na obdobné pozici min. 3 roky (market research, account nebo project manager ve výzkumné/marketingové agentuře apod.)
  • • Komunikativní znalost AJ
  • • Obchodní, komunikační a prezentační dovednosti
  • • VŠ vzdělání v oblasti sociologie či marketingu bude velkou výhodou

No a co můžete očekávat od nás?

  • • Možnost seberealizace a profesního růstu
  • • Adekvátní platové ohodnocení až 80.000Kč + prémie
  • • Mnoho firemních benefitů (multisportku, 5 týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný telefonní firemní tarif i pro rodinné příslušníky atd.)
  • • Příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • • Možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky, home office

Všeobecně je pro práci u nás potřeba:

  • Otevřenost. Mluvit s ostatními o tom, co děláte. Ptát se, mít vlastní názor a nebát se ho sdělit.
  • Odpovědnost. Unést odpovědnost sám a nepředávat ji ostatním.
  • Chuť do práce. Jít za cílem, chtít něco zlepšit a přijít s novými nápady.
  • Smysl pro humor. Nebrat se příliš vážně, snést kritiku a podívat se na práci s nadhledem.
  • • A mít rád lidi – aspoň většinu z nich.

Kontaktujte nás