Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Client Service Manager

Co očekáváme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Což znamená že:

  • budete zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi, až po koordinaci realizace výstupů/analýz, vč. případné osobní prezentace
  • budete komunikovat s ostatními kolegy napříč firmou
  • budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jeho současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
  • využijete každé příležitosti k akvizici nových klientů

Co je třeba?

Rozhodně praxe ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)

No a ještě pár drobností:

  • VŠ vzdělání (sociologické či marketingové je velké plus)
  • aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • dobrá orientace v nových technologiích je dalším plusem

No a co můžete čekat od nás?

Naprosto pohodové kolegy, dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).

A co dál?

  • rozhodně možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme 😀
  • mzda přes půl miliónu za rok + prémie
  • mnoho firemních benefitů (multisportku, 5týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky atd. a luxusní kafe)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky, home office
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

Takže:

Hledáme zkrátka někoho, kdo se nebojí vzít za práci. Někoho, kdo bude umět komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl/a by mít rád/a nové technologie, nebát se jich. Chceme někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že

vítězství nelze dosáhnout. Měl/a by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce….

Kontakt: Lucie Špachtová