Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Client Service Manager


STEM/MARK je přední společnost pro marketingový výzkum. Jsme kolektivem odborníků různých věkových skupin a zaměření. Budujeme otevřenou firmu, kde lidé berou odpovědnost do vlastních rukou, nejsou přikováni na jednom místě a nekoukají si přes rameno.

V současné době hledáme kolegu na pozici: Client Service Manager

Co od Vás budeme očekávat?

Po nezbytné ranní dávce kofeinu a komunikaci s kolegy v kuchyňce, kde se proberou nejdůležitější témata světového i domácího dění předešlého dne, se pustíte do práce pro zajímavé (velké i menší) klienty.

Což znamená, že budete:

  • • zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi až po koordinaci analýz a výstupů včetně případné osobní prezentace výsledků u klienta
  • • komunikovat s ostatními kolegy napříč odděleními v rámci firmy
  • • kontrolovat dodržování stanovených termínu a výstupů ze sběru dat
  • • budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jejich současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
  • • při dobré příležitosti, a ta se najde téměř vždy, získávat nové klient

Co je k tomu potřeba?

Rozhodně praxe ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager či market research na straně klienta)

No a ještě pár drobností:

  • • VŠ vzdělání (v případě sociologického či marketingového oboru máte velké plus)
  • • aktivní znalost anglického jazyka – opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ
  • • obchodní, komunikační a prezentační dovednosti
  • • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování
  • • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • • dobrá orientace v nových technologiích bude pro Vás dalším plusem

No a co můžete očekávat od nás?

Rozhodně pohodové kolegy, dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy apod.).

A co dál?

  • • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
  • • mzda přes půl miliónu za rok + prémie
  • • mnoho firemních benefitů (multisportku, 5 týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný telefonní firemní tarif i pro rodinné příslušníky atd.)
  • • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky, home office
  • • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

Všeobecně je pro práci u nás potřeba:

  • Otevřenost. Mluvit s ostatními o tom, co děláte. Ptát se, mít vlastní názor a nebát se ho sdělit.
  • Odpovědnost. Unést odpovědnost sám a nepředávat ji ostatním.
  • Chuť do práce. Jít za cílem, chtít něco zlepšit a přijít s novými nápady.
  • Smysl pro humor. Nebrat se příliš vážně, snést kritiku a podívat se na práci s nadhledem.
  • • A mít rád lidi – aspoň většinu z nich.

Kontaktujte nás