Nabízíme kompletní škálu výzkumů bez ohledu
na geografické nebo metodické podmínky
- Dotazování na hraničních přechodech, letištích a nádražích
- Tvorbu střednědobých strategií pro rozvoj cestovního ruchu
- On-line výzkumy zaměřené na spokojenost návštěvníků webových stránek
- Pre-testy reklamních kampaní
- Monitoringy kvality distribučních kanálů
- Audity účinnosti komunikačních kampaní
- Trendy v cestovním ruchu
- Definice a vytváření profilů cílových skupin
- Dotazování tuzemských i zahraničních turistů v oblasti
- Modelování počtu jednodenních a tranzitujících návštěvníků
- Sekundární analýzy
- Hodnocení turistických informačních center
- Sestavování marketingových koncepcí rozvoje cestovního ruchu
- Strategie zviditelnění a propagace různých lokalit
- Desk research z dostupných dat
- Dotazování po celém světě …
- … na letištích, veletrzích, festivalech, sjezdovkách …
Mezi naše nejvýznamnější klienty v oblasti výzkumů cestovního ruchu patří CzechTourism,
Ministerstvo pro místní rozvoj, kraje, větší města, UNESCO, Prague Tourism a další.
Perličky z praxe
- Nejdále jsme dotazovali v Austrálii, Brazílii či v Číně
- Naši odolní tazatelé snášejí při své práci teploty od -20°C do +35°C
- Dotazníky máme kromě běžných cizích jazyků také v čínštině, japonštině, portugalštině, bulharštině či korejštině
- Naši tazatelé dotazující cizince musejí umět mimo češtiny minimálně dva jazyky
- Pracujeme i v tranzitním prostoru na letišti
- Realizujeme telefonické (CATI) výzkumy do ciziny – máme německy, slovensky, anglicky hovořící operátory
- Organizujeme workshopy (skupinové diskuse) zástupců různých subjektů v cestovním ruchu
- Debatovali jsme s ministry, řediteli velkých společností, se starosty i třeba s vikáři
Vyberte si, s kým chcete pracovat