Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Češi střídání času něchtějí - posouvání času by mělo být zrušeno, platit by měl letní čas

Češi střídání času něchtějí – posouvání času by mělo být zrušeno, platit by měl letní čas

Letos v létě otevřela Evropská komise celospolečenskou diskuzi o ukončení střídání zimního a letního času. Výsledkem této diskuze je pak návrh na zrušení střídání času, který nechává na uvážení jednotlivých států, jaký standardní čas si zvolí. Výzkumná agentura STEM/MARK nyní přináší zjištění, co si o střídání času myslí česká společnost.  Se střídáním času není většina lidí Více

Podzimní snídaně s klienty STEM/MARK

Začátkem října pozval STEM/MARK své klienty na tradiční snídani v  ojedinělém prostředí Tančící kuchyně. Kromě pověstných palačinek pana ředitele se servírovalo „výzkumnické menu“, jehož jednotlivé chody odhalily, čím může být marketingový výzkum užitečný v oblasti personalistiky. Už při příchodu byla vidět na klientech dobrá nálada, jelikož jim pracovní den začínal „výzkumnickou“ snídaní. (Zdeněk Hodboď a Lada Foltýnová Více

Změna v pořadí obliby hejtmanů – nejlépe hodnocený obyvateli kraje je plzeňský hejtman Josef Bernard

Praha, 25. září 2018 Těsně před blížícími se komunálními volbami STEM/MARK  zjišťoval názory obyvatel krajů na působení hejtmanů a primátorky hl. města Prahy. Nejlépe hodnocený obyvateli svého kraje je plzeňský hejtman Josef Bernard za ČSSD (59 % pozitivních hodnocení), který vystřídal v čele obliby „karlovarskou“ hejtmanku J. Vildumetzovou (nejoblíbenější ve výzkumu z červn 2018). Na dalším Více

Povede nedostupnost bydlení k odchodu nezbytných profesí z Prahy?

Povede nedostupnost bydlení k odchodu nezbytných profesí z Prahy?

Nedostupnost bydlení v Praze = nedostatek policistů, učitelů, zdravotních sester! Jak se bydlí v Praze? Může se bydlení stát benefitem? Nebo motivací pro změnu zaměstnání? S blížícími se komunálními volbami spousta politiků řeší bydlení. Tato problematika je v Praze obzvlášť zajímavá, neboť cena a dostupnost bytů je zde celospolečenským tématem, palčivým primárně pro mladé lidi a profese s nižším Více

Mediaprojekt 1Q+2Q/2018

Mediaprojekt 1. a 2.čtvrtletí 2018

Aktuální výsledky o čtenosti tisku z výzkumu Media Projekt za 2.pololetí 2018 ze dne 7.8.2018. Více najdete v prezentaci…