Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK




Nabídka služeb

STEM/MARK je full-service agentura, která se od roku 1994 zaměřuje na marketingové výzkumy. Poskytujeme kompletní služby pro klienty z nejrůznějších oborů.

  • Pomůžeme vám zformulovat výzkumné zadání, navrhneme alternativy řešení, provedeme sběr dat, výsledky zpracujeme a představíme vám výstupy na osobní prezentaci.
  • Pokrýváme oba hlavní směry výzkumu. Provádíme výzkumy kvalitativní (jdou do hloubky a snaží se pochopit „proč“) i kvantitativní (vyhodnocují se statisticky z předdefinovaných možností, které odpovídají na otázku „kolik“).

V oblasti kvalitativních výzkumů nabízíme:

  • Individuální hloubkové rozhovory vedené osobně, telefonicky nebo přes internet.
  • Diskusní skupiny (fokusy), které realizujeme ve studiu s jednocestným zrcadlem nebo přes internet (prostřednictvím webové kamery, chatu či diskusního fóra).
  • Marketingové experimenty

V oblasti kvantitativních výzkumů nabízíme:

Finance

Více

Cestovni ruch

Více

Média

Více

Farmacie

Více

Další kategorie naleznete zde

Lidé

Jan Tuček

ředitel STEM/MARK

Honza Tuček stojí v čele společnosti STEM/MARK od roku 2003. Za dobu svého působení se stal jejím duchovním otcem, snaží se firmu více otevřít a stále horlivě vede výzkumy.

Klára Horzinková

zástupce ředitele

Klára k nám přilétla ze světa, kde působila v malých i velkých firmách a dosedla na křeslo zástupce ředitele.
Její silnou stránkou je komunikace, marketing, poradenství a spousta energie najednou. Má ráda výzvy, soutěživost a poznávání nových věcí.
Je vášnivou tenistkou a lyžařkou. Jejím životním krédem je – buď stále aktivní.

Petr Gajdušek

Client Service – Director – finance, telco

Odborník na finanční výzkum, který se nebrání ani výletům do světa telekomunikací, loterií, her a sázek. Je také milovník chladných zbraní, sci-fi a severských detektivek.

Jana Špolcová

Client Service Manager – finance, farmacie, média (rádia, internet)

Jana si ve STEM/MARKU zkusila práci v terénu, produkci, aby se nakonec usídlila v Client Servisu.
Přebrala si farmaceutické výzkumy, od Petra se už stačila trochu nakazit financemi, ale nebrání se ani jiným oblastem výzkumu.

Ondřej Vácha

Client Service Manager – energetika, doprava, cestovní ruch, služby

Ve výzkumu trhu pracuje 15 let. Specializuje se na dlouhodobé a panelové výzkumy. Ve volném čase rád sportuje a cestuje.

Gabriela Šamanová

Client Service Manager – výzkumy pro PR

Gábina přišla do STEM/MARKU po působení v akademické sféře a v oblasti Public Relation. Specializuje se na výzkumy pro PR a státní a veřejnou správu.

Jan Burianec

Client Service Manager – veřejná správa, média (TV, tisk)

Honza se zajímá o výzkum veřejného mínění. Specializuje se především na společenskovědní, institucionální a politická témata. Vystudoval sociologii a mediální studia. Ve volném čase se věnuje cyklistice, turistice a zimním sportům.

Jitka Zítková

Asistentka Client Service Manager – Netbus, Omnibus, veřejné zakázky

Dobrá víla CSM oddělení, která vše zařídí a ohlídá. Jitka je také nadšená cyklistka a basketbalistka.

Gabriela Mlatečková

Client Service Manager – FMCG, Retail, cestovní ruch

Gabriela po vystudování oboru mezinárodních vztahů a cestovního ruchu sbírala zkušenosti hlavně v oblasti FMCG a to jak v oddělení market research, tak především v exportu, kterému se věnovala téměř 15 let. Do STEM/MARKU přišla s nadšením pro výzkum zúročit znalosti z obchodního prostředí a z péče o zahraniční zákazníky.

Ivana Valentová

Client Service Manager – FMCG, spotřební zboží a zahraniční výzkumy

Ve výzkumu trhu pracuje již téměř dlouhých 30 let, z toho ve STEM/MARKU, kam se po tříleté pauze opět vrátila, téměř 12 let.
Specializuje se převážně na FMCG, spotřební zboží a zahraniční výzkumy. Ve volném čase ráda cestuje, fotografuje a také ocení kvalitní víno.

Roman Kašša

terénní Client Service Manager – recruitment

Dlouholetý zaměstnanec STEM/MARKu, Prošel si několika pozicemi ve firmě a nyní se usadil na pozici terénního Client Service Managera. Relaxuje sportem a cestováním.

Petr Bureš

vedoucí terénního oddělení

Petr je s tříletou cestovatelskou pauzou ve firmě od roku 2007. Přes pozici vedoucího sběru CAPI výzkumů a IT projekťáka se dostal k vedení terénního oddělení, kde má na starost řádný průběh všech sběrů a zároveň dohlíží na to, aby vše v oddělení šlapalo, jak má. Ve volném čase se nejvíce věnuje cestování a fotografování, ale momentálně jako čerstvý otec nejvíce svému synovi.

Milan Hurtík

vedoucí IT

Svérázný šéf IT oddělení, frontman a hlavní akordeonista. Z jeho dílny pochází dotazovací software STEM/MARK.

Proč pracujete ve STEM/MARK?

Ondřej Vácha

Client Service Manager – panel Dialog

Od roku 2005 zažívám každodenní dobrodružství při organizaci terénní fáze výzkumu. Jako správný sociolog dávám přednost živým příběhům před čísly. Baví mě sledovat, jak se výzkum chová v různých místech u nás a jak na něj různí lidé reagují. Snažím se pomáhat s přípravou výzkumů tak, aby ty reakce byly co nejlepší.

Jan Tuček

Ředitel

Protože mě to baví! A mám pocit, že to baví i ostatní – a že je to na atmosféře ve STEM/MARK vidět. Firma je zdravá, akorát velká, akcionáři jsou rozumní (proto nám do toho nemluví) a v neposlední řadě – ředitel je fajn.

Tazatelé

Dana, Oblastní zástupce

V oblasti výzkumu pracuji již šestnáctým rokem. Při práci v terénu mě baví pozorovat pestrou skladbu lidí a jejich životní podmínky. Díky tomu si můžu udělat reálnější obrázek o společnosti, lidech, způsobu jejich života a sociálním zázemí. Jsou to pro mě cenné podněty. Navíc mohu lépe pochopit, co v životě je a co není skutečně důležité.

Honza, Tazatel

V roce 1994 jsem si řekl, že mám dost volného času a mohl bych si trochu přivydělat. Protože jsem komunikativní, přihlásil jsem se na pozici tazatele. Od té doby mám práci, která mě baví a současně naplňuje. Spolupodílím se na různých výzkumech v této naší zemičce a mám radost, když média prezentují výsledky, na kterých jsem se aktivně podílel.

Týmy

Sekretariát

Produkce

Iva Ryznerová
Vedoucí produkce

Martin Anděl
Data Science

Jitka Soukupová
Report Architect

Matěj Šimlovič
Data Science

Zuzana Švalbová
Report Architect

David Frič
Report Architect

Viktor Jurdič
Report Architect

Jaroslav Ovesný
Report Architect

Eva Košťálková
Mateřská dovolená

Ondřej Nývlt
Analyst, Sample Specialist

Markéta Hájková
Report Architect

Ondřej Klubal
Report Architect

Tereza Kyselová
Senior analytik

Radek Pileček
Report Architect

Terén

Petr Bureš
Vedoucí terénu

Zuzana Hrbková
Digitalizace dat

Richard Mišaga
Technická podpora CAPI

Naďa Hlaváčková
Tazatelská síť

Eva Černá
Tazatelská síť

Eva Horáčková
Projektový manažer

Markéta Zetochová
Projektový manažer

Lenka Goldsteinová
Projektový manažer

Růžena Smrčková
Projektový manažer

Kamila Syrůčková
Oblastní zástupce pro Prahu a Středočeský kraj

Martina Klašková
Oblastní zástupce pro Jihomoravský kraj

CAWI

David Rozhon
Datová podpora, výběry, skripty

Tomáš Šimek
Datová podpora, výběry, skripty

Hanka Buršíková
Panel Dialog

CATI

Jana Míková
Projektový manažer

Marek Přikryl
Datová podpora, databáze a skripty

Simona Havlová
Projektový manažer

Ivan Sivák
Pracovník CATI studia

Jana Škodová
Pracovník CATI studia

IT

Milan Hurtík
Vedoucí IT

Václav Hájek
Vývoj dotazovacích aplikací

Antonín Ryzner
Vývoj webových aplikací

Jiří Gregor
Vývoj interních systémů

Tomáš Tenkrát
Vývoj webových aplikací

Stanislav Poleník
Tester

Volná místa

Jsme kolektiv odborníků různých věkových skupin a zaměření. Budujeme otevřenou firmu, kde lidé berou odpovědnost do vlastních rukou, nejsou přikováni na jednom místě a nekoukají si přes rameno. Pro práci u nás budete potřebovat:

  • Otevřenost. Mluvit s ostatními o tom, co děláte. Ptát se, mít vlastní názor a nebát se ho sdělit.
  • Odpovědnost. Unést odpovědnost sám a nepředávat ji ostatním.
  • Chuť do práce. Jít za cílem, chtít něco zlepšit a přijít s novými nápady.
  • Smysl pro humor. Nebrat se příliš vážně, snést kritiku a podívat se na práci s nadhledem.

V současnosti hledáme:

Brigáda, DPP, OSVČ

Tazatel/ka Terénního oddělení

Lokalita: celá ČR  BRIGÁDA

Proč se stát Tazatelem?

Práce Tazatele je vhodná pro studenty, učitele, rodiče na mateřské či rodičovské dovolené, aktivní seniory, mobilní invalidní důchodce, zkrátka kohokoliv, kdo má trochu času a chuť si přivydělat.

Je to flexibilní práce, u kterého nejste vázáni pevnou pracovní dobou. Jste neustále v kontaktu s lidmi (respondenty), díky tomu se dozvíte zajímavé informace. Jste v pohybu dle svých možností, pracovní místo si můžete po domluvě určit sami (buď v blízkosti bydliště, anebo naopak cestováním po kraji i mimo něj – je to na Vás).

 

Což znamená že:

  • budete se osobně dotazovat prostřednictvím zapůjčeného tabletu (tzv. face to face)
  • budete pracovat v zadaném termínu a lokalitě
  • budete aktivně vyhledávat respondenty (dle jasného zadání předem)

Co je třeba?

  • musí Vám být více jak 18 let
  • musíte umět zvládnout práci s tabletem
  • musíte být komunikativní, nebát se mluvit s cizími lidmi a mít slušné vystupování
  • spolehlivost a poctivost – je třeba tuto práci dělat kvalitně
  • nutná je Vaše bezúhonnost a bezdlužnost
  • spolupráce na DPP nebo práce na ŽL

No a co můžete čekat od nás?

  • práci bez pracovní doby a za solidní odměnu
  • práci aktivní, rozhodně ne sedavou, při které se nebudete nikdy nudit
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

A odměna?:

  • až 400Kč za dotazník

Kontakt v případě zájmu: https://stemmark.cz/registrace


Operátor/ka CATI studia

Lokalita: celá ČR  BRIGÁDA

Proč se stát Operátorem?

Protože se budete podílet na realizaci široké škály výzkumných projektů realizovaných prostřednictvím telefonního dotazování. Náplní Vaší práce tedy bude dotazování respondentů na jejich názory ohledně aktuálních témat. Nic neprodáváte ani nenabízíte. I vy sami se můžete dozvědět spoustu užitečných a zajímavých informací.

Což znamená že:

  • budete se dotazovat prostřednictvím telefonu (nejedná se o prodej ani jiné podobné nabídky)
  • budete mít motivující finanční ohodnocení dle Vašich schopností
  • budete moci pracovat z domova, chaty či od příbuzných z Moravy, pokud tam bude stabilní internetové připojení
  • můžete volat celý týden vč. víkendů – možnost ranní, odpolední či klouzavé směny
  • můžete si plánovat směny dle Vaši potřeby
  • možnost profesního růstu

Co je třeba?

  • musí Vám být více jak 18 let
  • musíte mít příjemný hlasový projev
  • musíte mít alespoň základní uživatelskou znalost práce na PC
  • musíte mít stabilní připojení k internetu v místě, odkud budete pracovat
  • musíte být spolehlivý
  • spolupráce na DPP nebo práce na ŽL

No a co můžete čekat od nás?

  • práci bez pracovní doby a za solidní odměnu
  • práci aktivní, rozhodně ne sedavou, při které se nebudete nikdy nudit
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

A odměna?:

  • minimálně hodinová sazba je 107Kč + bonusy

Kontakt v případě zájmu: https://stemmark.cz/registrace


HPP


V současné době nemáme volnou žádnou pracovní pozici.

Koordinátor/ka marketingových výzkumů
Lokalita: Praha PLNÝ ÚVAZEK

Co očekáváme a koho hledáme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Hledáme někoho, kdo se nebojí komunikace s lidmi. Máme tazatelskou síť po celé ČR. S tazateli je potřeba komunikovat, zadávat jim práci, kontrolovat, že vše dělají podle regulí a na základě odvedené práce jim připravit podklady pro výplatu.

Potřebujeme někoho, kdo bude sice přísný a nekompromisní, termíny se musí dodržovat, ale bude stále lidský a najde si k našim tazatelům cestu.

Což znamená že:

  • budete organizovat a koordinovat tazatele v průběhu sběru rozhovorů v terénu, vč. kontroly jejich práce
  • budete komunikovat s kolegy napříč firmou a pomáhat jim i při tvorbě dotazníků
  • budete připravovat podklady pro výplaty tazatelů
  • a v neposlední řadě budete úzce spolupracovat s naším analytickým oddělením

Co je třeba?

  • dobré komunikační a organizační dovednosti
  • zkušenosti s prací s MS Office (konkrétně Excel budete využívat denně)
  • SŠ vzdělání podmínkou
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost a flexibilita
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • řidičské oprávnění skupiny B

No a co můžete čekat od nás?

  • naprosto pohodové kolegy
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
  • mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, 5týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky či kroužků není problém, home office 2 dny v týdnu
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

A mzda?:

  • 300 – 360 tis. za rok + prémie

Kontakt

Kontakt v případě zájmu: Roman Kašša

Analytik/čka – Data Science

Lokalita: Praha PLNÝ či ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

Co očekáváme a koho hledáme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Hledáme samostatnou osobnost se znalostí práce s daty, analytickým a programátorským myšlením. Člověka, kterého baví nacházet souvislosti a vyvíjet nástroje na zpracování a zobrazení dat.

Což znamená že:

  • budete zpracovávat a analyzovat data
  • budete tvořit automatické nástroje na zpracování dat
  • budete se účastnit přípravy a realizace výzkumných projektů, vč. práce na závěrečné zprávě a prezentaci pro klienty

Co je třeba?

  • VŠ vzdělání v oboru Statistika (MatFyz) či příbuzných oborů podmínkou
  • zkušenost se statistickou analýzou dat, SPSS, R, Python atd.
  • zkušenost s tvorbou nástrojů pro zpracování dat/znázornění výsledků analýz (Shiny, PBI)
  • schopnost interpretace a znázornění výsledků, grafické cítění je výhodou
  • zájem o hledání nových řešení
  • pozitivní vztah k výzkumu trhu
  • velmi dobrá čeština a aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde

No a co můžete čekat od nás?

  • naprosto pohodové kolegy
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
  • mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, 5týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky či kroužků není problém, home office 2 dny v týdnu
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

A mzda?:

  • dle praxe a zkušeností od 330 000,- do 500 000,- za rok + prémie

Kontakt v případě zájmu: Iva Ryznerová



V současné době nemáme volnou žádnou pracovní pozici.

HPP – manažerské pozice

Client Service Manager
Lokalita: Praha PLNÝ ÚVAZEK

Co očekáváme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Hledáme někoho, kdo se nebojí vzít za práci. Někoho, kdo bude umět komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl/a by mít rád/a nové technologie, nebát se jich. Chceme někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že vítězství nelze dosáhnout. Měl/a by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce….

Což znamená že:

  • budete zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi, až po koordinaci realizace výstupů/analýz, vč. případné osobní prezentace
  • budete komunikovat s ostatními kolegy napříč firmou
  • budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jeho současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
  • využijete každé příležitosti k akvizici nových klientů

Co je třeba?

  • Rozhodně praxe ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)
  • VŠ vzdělání podmínkou (sociologické či marketingové je velké plus)
  • aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • dobrá orientace v nových technologiích je dalším plusem

No a co můžete čekat od nás?

  • naprosto pohodové kolegy
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
  • mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, 5týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky či kroužků není problém, home office 2 dny v týdnu
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

A mzda?:

  • přes 500 000,- za rok + prémie

Kontakt v případě zájmu: Lucie Špachtová


Ředitel/ka klientského servisu

Lokalita: Praha PLNÝ ÚVAZEK

Co očekáváme a koho hledáme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Hledáme někoho, kdo je silná, flexibilní, dynamická, kreativní a open-minded osobnost se schopností strhnout a vést lidi. Člověka nejen se „selským rozumem“, ale i se strategickým myšlením, se schopností definovat a formulovat budoucí vizi.

Což znamená že:

  • budete vést tým
  • budete zodpovídat za svěřenou oblast
  • budovat se muset umět strategicky a koncepčně rozhodovat
  • budete hledat nové směry a příležitosti

Co je třeba?

  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor
  • VŠ vzdělání podmínkou (sociologické či marketingové je velké plus)
  • aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování a velkou odvahu
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • zkušenost s vedením lidí a prací v marketingovém výzkumu

No a co můžete čekat od nás?

  • naprosto pohodové kolegy
  • dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk, a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme
  • mnoho firemních benefitů (např. multisportku, výhodné členství ve fitness centru v rámci budovy, 5týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky, luxusní kafe atd.)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky či kroužků není problém, home office 2 dny v týdnu
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

A mzda?

  • plat odpovídající pozici a praxi (600 000,- až 1 000 000,-Kč za rok) + roční bonusy vázané na obrat společnosti

Kontakt v případě zájmu: Lucie Špachtová


Kontaktujte nás