Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK




Nabídka služeb

STEM/MARK je full-service agentura, která se od roku 1994 zaměřuje na marketingové výzkumy. Poskytujeme kompletní služby pro klienty z nejrůznějších oborů.

  • Pomůžeme vám zformulovat výzkumné zadání, navrhneme alternativy řešení, provedeme sběr dat, výsledky zpracujeme a představíme vám výstupy na osobní prezentaci.
  • Pokrýváme oba hlavní směry výzkumu. Provádíme výzkumy kvalitativní (jdou do hloubky a snaží se pochopit „proč“) i kvantitativní (vyhodnocují se statisticky z předdefinovaných možností, které odpovídají na otázku „kolik“).

V oblasti kvalitativních výzkumů nabízíme:

  • Individuální hloubkové rozhovory vedené osobně, telefonicky nebo přes internet.
  • Diskusní skupiny (fokusy), které realizujeme ve studiu s jednocestným zrcadlem nebo přes internet (prostřednictvím webové kamery, chatu či diskusního fóra).
  • Marketingové experimenty

V oblasti kvantitativních výzkumů nabízíme:

Finance

Více

Cestovni ruch

Více

Média

Více

Farmacie

Více

Další kategorie naleznete zde

Lidé

Jan Tuček

ředitel STEM/MARK

Honza Tuček stojí v čele společnosti STEM/MARK od roku 2003. Za dobu svého působení se stal jejím duchovním otcem, snaží se firmu více otevřít a stále horlivě vede výzkumy.

Petr Gajdušek

Client Service – Director – finance, telco

Odborník na finanční výzkum, který se nebrání ani výletům do světa telekomunikací, loterií, her a sázek. Je také milovník chladných zbraní, sci-fi a severských detektivek.

Jana Proboštová

Client Service Manager – finance, farmacie, média (rádia, internet)

Jana si ve STEM/MARKU zkusila práci v terénu, produkci, aby se nakonec usídlila v Client Servisu.
Přebrala si farmaceutické výzkumy, od Petra se už stačila trochu nakazit financemi, ale nebrání se ani jiným oblastem výzkumu.

Ondřej Vácha

Client Service Manager – energetika, doprava, cestovní ruch, služby

Ve výzkumu trhu pracuje 15 let. Specializuje se na dlouhodobé a panelové výzkumy. Ve volném čase rád sportuje a cestuje.

Gabriela Šamanová

Client Service Manager – výzkumy pro PR, FMCG a retail

Gábina přišla do STEM/MARKU po působení v akademické sféře a v oblasti Public Relation. Specializuje se na výzkumy pro PR, FMCG a retail.

Jan Burianec

Client Service Manager – veřejná správa, média (TV, tisk)

Honza se zajímá o výzkum veřejného mínění. Specializuje se především na společenskovědní, institucionální a politická témata. Vystudoval sociologii a mediální studia. Ve volném čase se věnuje cyklistice, turistice a zimním sportům.

Jitka Zítková

Asistentka Client Service Manager – Netbus, Omnibus, veřejné zakázky

Dobrá víla CSM oddělení, která vše zařídí a ohlídá. Jitka je také nadšená cyklistka a basketbalistka.

Roman Kašša

terénní Client Service Manager – recruitment

Dlouholetý zaměstnanec STEM/MARKu, Prošel si několika pozicemi ve firmě a nyní se usadil na pozici terénního Client Service Managera. Relaxuje sportem a cestováním.

Petr Bureš

vedoucí terénního oddělení

Petr je s tříletou cestovatelskou pauzou ve firmě od roku 2007. Přes pozici vedoucího sběru CAPI výzkumů a IT projekťáka se dostal k vedení terénního oddělení, kde má na starost řádný průběh všech sběrů a zároveň dohlíží na to, aby vše v oddělení šlapalo, jak má. Ve volném čase se nejvíce věnuje cestování a fotografování, ale momentálně jako čerstvý otec nejvíce svému synovi.

Milan Hurtík

vedoucí IT

Svérázný šéf IT oddělení, frontman a hlavní akordeonista. Z jeho dílny pochází dotazovací software STEM/MARK.

Proč pracujete ve STEM/MARK?

Ondřej Vácha

Client Service Manager – panel Dialog

Od roku 2005 zažívám každodenní dobrodružství při organizaci terénní fáze výzkumu. Jako správný sociolog dávám přednost živým příběhům před čísly. Baví mě sledovat, jak se výzkum chová v různých místech u nás a jak na něj různí lidé reagují. Snažím se pomáhat s přípravou výzkumů tak, aby ty reakce byly co nejlepší.

Jan Tuček

Ředitel

Protože mě to baví! A mám pocit, že to baví i ostatní – a že je to na atmosféře ve STEM/MARK vidět. Firma je zdravá, akorát velká, akcionáři jsou rozumní (proto nám do toho nemluví) a v neposlední řadě – ředitel je fajn.

Tazatelé

Dana, Oblastní zástupce

V oblasti výzkumu pracuji již šestnáctým rokem. Při práci v terénu mě baví pozorovat pestrou skladbu lidí a jejich životní podmínky. Díky tomu si můžu udělat reálnější obrázek o společnosti, lidech, způsobu jejich života a sociálním zázemí. Jsou to pro mě cenné podněty. Navíc mohu lépe pochopit, co v životě je a co není skutečně důležité.

Honza, Tazatel

V roce 1994 jsem si řekl, že mám dost volného času a mohl bych si trochu přivydělat. Protože jsem komunikativní, přihlásil jsem se na pozici tazatele. Od té doby mám práci, která mě baví a současně naplňuje. Spolupodílím se na různých výzkumech v této naší zemičce a mám radost, když média prezentují výsledky, na kterých jsem se aktivně podílel.

Týmy

Sekretariát

Produkce

Iva Ryznerová
Vedoucí produkce

Martin Anděl
Data Science

Jitka Soukupová
Report Architect

Matěj Šimlovič
Data Science

Zuzana Švalbová
Report Architect

David Frič
Report Architect

Jaroslav Ovesný
Report Architect

Eva Košťálková
Mateřská dovolená

Ondřej Nývlt
Analyst, Sample Specialist

Markéta Hájková
Report Architect

Ondřej Klubal
Report Architect

Tereza Kyselová
Mateřská dovolená

Radek Pileček
Report Architect

Terén

Petr Bureš
Vedoucí terénu

Zuzana Hrbková
Digitalizace dat

Martin Šafář
Technická podpora CAPI

Naďa Hlaváčková
Tazatelská síť

Eva Černá
Tazatelská síť

Eva Horáčková
Projektový manažer

Lucie Bíbová
Projektový manažer

Markéta Zetochová
Projektový manažer

Lenka Goldsteinová
Projektový manažer

Kamila Syrůčková
Oblastní zástupce pro Prahu a Středočeský kraj

CAWI

David Rozhon
Datová podpora, výběry, skripty

Tomáš Šimek
Datová podpora, výběry, skripty

Hanka Buršíková
Panel Dialog

CATI

Jana Míková
Projektový manažer

Marek Přikryl
Datová podpora, databáze a skripty

Simona Havlová
Projektový manažer

IT

Milan Hurtík
Vedoucí IT

Václav Hájek
Vývoj dotazovacích aplikací

Antonín Ryzner
Vývoj webových aplikací

Petr Rajtšlégr
Vývoj dotazovacích aplikací

Jiří Gregor
Vývoj interních systémů

Volná místa

Jsme kolektiv odborníků různých věkových skupin a zaměření. Budujeme otevřenou firmu, kde lidé berou odpovědnost do vlastních rukou, nejsou přikováni na jednom místě a nekoukají si přes rameno. Pro práci u nás budete potřebovat:

  • Otevřenost. Mluvit s ostatními o tom, co děláte. Ptát se, mít vlastní názor a nebát se ho sdělit.
  • Odpovědnost. Unést odpovědnost sám a nepředávat ji ostatním.
  • Chuť do práce. Jít za cílem, chtít něco zlepšit a přijít s novými nápady.
  • Smysl pro humor. Nebrat se příliš vážně, snést kritiku a podívat se na práci s nadhledem.

V současnosti hledáme:

Brigáda, DPP, OSVČ

Tazatelé terénního oddělení – celá ČR
Požadujeme
  • dobré komunikační schopnosti
  • základní znalost práce na PC, s možností připojení k internetu z domova a osobní e-mailovou schránku
  • spolehlivost, poctivost, flexibilitu, asertivní chování
  • výhodou je zkušenost s prací tazatele a auto
  • věk nad 18 let a trestní bezúhonnost
Nabízíme
  • dobře finančně ohodnocenou práci v závislosti na počtu provedených rozhovorů
  • pestrou a zajímavou práci v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění
  • kompletní zaškolení
  • při dobré spolupráci bonusové odměny navíc
Kontakt: https://stemmark.cz/registrace

Operátor CATI studia/call centra – Praha, Ústí n/L

Provádíme nebo se podílíme na realizaci široké škály výzkumných projektů realizovaných prostřednictvím telefonního dotazování. Náplní Vaší práce tedy bude dotazování respondentů na jejich názory ohledně aktuálních témat, kdy se i vy sami můžete dozvědět spoustu užitečných informací.

Požadujeme

  • příjemný hlasový projev
  • minimální věk 16 let
  • základní uživatelskou práci na PC

Nabízíme

  • motivující finanční ohodnocení dle schopností operátora (+placené přestávky)
  • bonusové akce (placené nad rámec hodinové sazby)
  • možnost profesního růstu (napřed DPP, po zapracování možnost dpč/hpp)
  • provoz celý týden včetně víkendů – možnost ranní, odpolední či klouzavé směny
  • možnost plánování směn dle potřeb operátora
  • možnost pracovat z domova

Kontakt: https://stemmark.cz/registrace


HPP


V současné době nemáme volnou žádnou pracovní pozici.

Analytik – Data Science / Report Architect

STEM/MARK hledá kolegu / kolegyni do analytického oddělení, který/á má rád/a čísla a statistiku, se sklonem k analýze a programování.

Pracovní náplň

  • zpracování a analýza dat z výzkumu
  • tvorba (programování) nástrojů na zpracování dat
  • tvorba reportů a prezentací v ppt + reportovacích (online) nástrojů pro klienty
  • účast na přípravě a realizaci výzkumných projektů

Předpoklady:

  • VŠ vzdělání (i neukončené) v oboru statistika či příbuzných oborů (např. MFF UK, FIS VŠE, KSTP VŠE, PřF UK, FIT ČVUT, FSV UK,…)
  • zkušenost se statistickou analýzou dat v R (Shiny výhodou), Python, SPSS, atd.
  • zkušenost s programováním, kódem
  • schopnost interpretace a znázornění výsledků, grafické cítění výhodou
  • zájem o hledání efektivních řešení
  • znalost češtiny i angličtiny
  • smysl pro detail a také pro humor

Nabízíme

  • dlouhodobou, zajímavou a náročnou práci, při které se hodně naučíte
  • podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
  • moderní a příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra B (DOCK IN TWO)
  • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu
  • plat ve výši 330-500 tis,- Kč ročně
  • 5 týdnů dovolené a další firemní benefity

Kontakt: Iva Ryznerová


Skriptér dotazníků / tester aplikací

(Online Research Specialist)

Náplň práce

  • skriptování dotazníků
  • skriptování internetových dotazníků (vlastní systém, HTML, CSS, javascript, jquery)
  • analýzy dat z SQL databází
  • tester aplikací
  • spolupráce na přípravě, rozvoji a údržbě testovacích plánů
  • manuální testování dle předem připravených testovacích plánů – desktopové i webové aplikace
  • popis nalezených chyb spolu s návodem na jejich reprodukci
  • evidence chyb a jejich analýza ve spolupráci s IT oddělením

Požadavky

  • znalost MS Office
  • znalost SQL a javascriptu výhodou
  • samostatnost, pečlivost, logické uvažování, analytické schopnosti, flexibilita
  • schopnost týmové spolupráce, komunikační dovednosti
  • nápaditost při návrhu a provádění testů
  • částečná znalost webových technologií výhodou
  • chuť učit se novým věcem

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek
  • dlouhodobou zajímavou a náročnou práci, při které se hodně naučíte
  • podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
  • příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra B
  • flexibilitu – např. vyzvedávání dítěte ze školky a po zapracování částečný home office – žádný problém
  • plat 28 000,-Kč – 35 000,-Kč dle zkušeností
  • 5 týdnů dovolené a další firemní benefity
  • zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v přátelském prostředí
  • nulovou rutinu

Kontakt: Petr Bureš


Vývojář webových aplikaci

Máme rádi technologie a baví nás je používat. Hledáme někoho, kdo je na tom podobně. Vyvíjíme hlavně aplikace pro sběr dat z dotazníků na internetu, na mobilních zařízeních našich tazatelů, po telefonu a pro řadu věcí, které s tím souvisejí.
Do malého vývojového týmu hledáme člověka, který se nebojí zkoušet a učit se neznámé věci a postupy. Člověka, který se dokáže samostatně zorientovat v informačních zdrojích a nebojí se nové informace použít.
Používáme hlavně node, angular, typescript, javascript, ale píšeme a udržujeme i aplikace v PHP. Znalost SQL se hodí.

Náplň práce

  1. Programování – vývoj a údržba aplikací (75%)
    • samostatná analýza, návrh řešení, vývoj, nasazení, údržba, rozvoj
    • webové aplikace (node, angular, typescript, javascript, jquery, PHP, SQL, JSON, HTML, CSS)
  2. Databáze (15%) – (převážně MySQL)
    • návrh a realizace databází
    • správa databází
    • ad-hoc analýzy na DB datech
  3. Spolupráce na správě IT prostředků (10%)
    • drobný SW servis a konfigurace, konzultace – hlavně v souvislosti s vyvíjenými aplikacemi
    • spolupráce na správě serverů (windows, linux, …)

Požadavky

    • schopnost a ochota učit se novým věcem
    • javascript, typescript, angular, node
    • zkušenosti s tvorbou uživatelských rozhraní – výhodou
    • zkušenosti s PHP – výhodou
    • zkušenosti s týmovým vývojem aplikací – výhodou
    • angličtina – číst se musí

Nabízíme

  • dlouhodobou zajímavou a náročnou práci, při které se hodně naučíte
  • podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury
  • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
  • příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra B
  • flexibilitu – např. vyzvedávání dítěte ze školky a home office – žádný problém
  • plat ve výši 350.000,- až 600.000,- ročně
  • 5 týdnů dovolené a další firemní benefity
  • zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v přátelském prostředí
  • nulovou rutinu

Kontakt: Milan Hurtík



V současné době nemáme volnou žádnou pracovní pozici.

HPP – manažerské pozice

Client Service Manager

Co očekáváme?

Po usměvavém příchodu do práce, ranní dávky kofeinu s kolegy v kuchyňce, kde se samozřejmě proberou nejdůležitější témata světového dění předešlého dne, je potřeba se plně pustit do práce.

Což znamená že:

  • budete zastřešovat výzkumné projekty od přípravy nabídky klientovi, až po koordinaci realizace výstupů/analýz, vč. případné osobní prezentace
  • budete komunikovat s ostatními kolegy napříč firmou
  • budovat dobré vztahy se stávajícími klienty, zjišťovat jeho současné potřeby a hledat další možnosti spolupráce
  • využijete každé příležitosti k akvizici nových klientů

Co je třeba?

Rozhodně praxe ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)

No a ještě pár drobností:

  • VŠ vzdělání (sociologické či marketingové je velké plus)
  • aktivní znalost anglického jazyka (ano opravdu si budete s klienty volat i psát v ANJ)
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, kreativní uvažování
  • pozitivní vztah k lidem a smysl pro humor je pro nás důležitý, bez něj to nejde
  • dobrá orientace v nových technologiích je dalším plusem

No a co můžete čekat od nás?

Naprosto pohodové kolegy, dlouhodobou a zajímavou práci, při které se hodně naučíte (např. podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury, politické výzkumy).

A co dál?

  • rozhodně možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý, a že jich tu máme 😀
  • mzda přes půl miliónu za rok + prémie
  • mnoho firemních benefitů (multisportku, 5týdnů dovolené, masáže v prostorách společnosti, bonbóny pro lepší náladu, příspěvek na stravné, firemní akce, výhodný firemní tarif i pro rodinné příslušníky atd. a luxusní kafe)
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B s krásným výhledem na řeku
  • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky, home office
  • a v neposlední řadě rozhodně nulovou rutinu

Takže:

Hledáme zkrátka někoho, kdo se nebojí vzít za práci. Někoho, kdo bude umět komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl/a by mít rád/a nové technologie, nebát se jich. Chceme někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že

vítězství nelze dosáhnout. Měl/a by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce….

Kontakt: Lucie Špachtová


Zástupce ředitele/ředitel klientského servisu

Charakteristika

  • silná, flexibilní, dynamická, kreativní a open-minded osobnost se schopností strhnout a vést lidi
  • člověk nejen se „selským rozumem“, ale i se strategickým myšlením, se schopností definovat a formulovat budoucí vizi

Pracovní náplň

  • vedení týmu
  • zodpovědnost za svěřenou oblast
  • strategické a koncepční rozhodování
  • Hledání nových směrů a příležitostí

Požadujeme

  • pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování, odvahu
  • VŠ vzdělání, aktivní znalost anglického jazyka
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • zkušenost s vedením lidí, zkušenosti s prací v marketingovém výzkumu

Nabízíme

  • Plat odpovídající pozici a praxi (600.000,- až 1.000.000,- ročně) + roční bonusy vázané na obrat společnosti
  • že se toho hodně naučíte
  • zajímavou práci – možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B
  • mnoho firemních benefitů
  • nulovou rutinu

Něco o tom, a narovinu, koho hledáme:

  • Hledáme osobu na pozici zástupce ředitele – něco jako provozního/finančního ředitele. Musí to být silná osobnost, velmi flexibilní, velmi loajální – bude „dvojkou“ ve firmě. Musí to být člověk odolný proti stresu a po 1-2 letech musí pro firmu dýchat. Není to pozice na rok na dva – musí tam být perspektiva min 5 let. Musí být schopen stát si za svým názorem, bojovat, argumentovat, ale případně i uznat, že rozhodnutí/zodpovědnost je na řediteli a že tedy rozhodnutí ředitele musí nejen respektovat, ale i prezentovat dál.

Kontakt: Lucie Špachtová