Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK




Nabídka služeb

STEM/MARK je full-service agentura, která se od roku 1994 zaměřuje na marketingové výzkumy. Poskytujeme kompletní služby pro klienty z nejrůznějších oborů.

  • Pomůžeme vám zformulovat výzkumné zadání, navrhneme alternativy řešení, provedeme sběr dat, výsledky zpracujeme a představíme vám výstupy na osobní prezentaci.
  • Pokrýváme oba hlavní směry výzkumu. Provádíme výzkumy kvalitativní (jdou do hloubky a snaží se pochopit „proč“) i kvantitativní (vyhodnocují se statisticky z předdefinovaných možností, které odpovídají na otázku „kolik“).

V oblasti kvalitativních výzkumů nabízíme:

  • Individuální hloubkové rozhovory vedené osobně, telefonicky nebo přes internet.
  • Diskusní skupiny (fokusy), které realizujeme ve studiu s jednocestným zrcadlem nebo přes internet (prostřednictvím webové kamery, chatu či diskusního fóra).
  • Marketingové experimenty

V oblasti kvantitativních výzkumů nabízíme:

Finance

Více

Cestovni ruch

Více

Média

Více

Farmacie

Více

Další kategorie naleznete zde

Kontakty

Google Maps

Kontaktní formulář

    Lidé

    Jan Tuček

    ředitel STEM/MARK

    Honza Tuček stojí v čele společnosti STEM/MARK od roku 2003. Za dobu svého působení se stal jejím duchovním otcem, snaží se firmu více otevřít a stále horlivě vede výzkumy.

    Petr Gajdušek

    Client Service – Director – finance, telco

    Odborník na finanční výzkum, který se nebrání ani výletům do světa telekomunikací, loterií, her a sázek. Je také milovník chladných zbraní, sci-fi a severských detektivek.

    Jana Proboštová

    Client Service Manager – finance, farmacie, média (rádia, internet)

    Jana si ve STEM/MARKU zkusila práci v terénu, produkci, aby se nakonec usídlila v Client Servisu.
    Přebrala si farmaceutické výzkumy, od Petra se už stačila trochu nakazit financemi, ale nebrání se ani jiným oblastem výzkumu.

    Ondřej Vácha

    Client Service Manager – energetika, doprava, cestovní ruch, služby

    Ve výzkumu trhu pracuje 15 let. Specializuje se na dlouhodobé a panelové výzkumy. Ve volném čase rád sportuje a cestuje.

    Gabriela Šamanová

    Client Service Manager – výzkumy pro PR, FMCG a retail

    Gábina přišla do STEM/MARKU po působení v akademické sféře a v oblasti Public Relation. Specializuje se na výzkumy pro PR, FMCG a retail.

    Jan Burianec

    Client Service Manager – veřejná správa, média (TV, tisk)

    Honza se zajímá o výzkum veřejného mínění. Specializuje se především na společenskovědní, institucionální a politická témata. Vystudoval sociologii a mediální studia. Ve volném čase se věnuje cyklistice, turistice a zimním sportům.

    Jitka Zítková

    Asistentka Client Service Manager – Netbus, Omnibus, veřejné zakázky

    Dobrá víla CSM oddělení, která vše zařídí a ohlídá. Jitka je také nadšená cyklistka a basketbalistka.

    Roman Kašša

    terénní Client Service Manager – recruitment

    Dlouholetý zaměstnanec STEM/MARKu, Prošel si několika pozicemi ve firmě a nyní se usadil na pozici terénního Client Service Managera. Relaxuje sportem a cestováním.

    Bohumil Hurda

    Client Service Manager – Mystery shopping

    Bohouš si ve STEM/MARKU prošel terénem a následně se usídlil v Client Servisu. Má předchozí bohaté zkušenosti s Mystery shoppingem, ale nebrání se ani jiným oblastem výzkumu. Má rád cestování a sběr hub.

    Petr Bureš

    vedoucí terénního oddělení

    Petr je s tříletou cestovatelskou pauzou ve firmě od roku 2007. Přes pozici vedoucího sběru CAPI výzkumů a IT projekťáka se dostal k vedení terénního oddělení, kde má na starost řádný průběh všech sběrů a zároveň dohlíží na to, aby vše v oddělení šlapalo, jak má. Ve volném čase se nejvíce věnuje cestování a fotografování, ale momentálně jako čerstvý otec nejvíce svému synovi.

    Proč pracujete ve STEM/MARK?

    Ondřej Vácha

    Client Service Manager – panel Dialog

    Od roku 2005 zažívám každodenní dobrodružství při organizaci terénní fáze výzkumu. Jako správný sociolog dávám přednost živým příběhům před čísly. Baví mě sledovat, jak se výzkum chová v různých místech u nás a jak na něj různí lidé reagují. Snažím se pomáhat s přípravou výzkumů tak, aby ty reakce byly co nejlepší.

    Jan Tuček

    Ředitel

    Protože mě to baví! A mám pocit, že to baví i ostatní – a že je to na atmosféře ve STEM/MARK vidět. Firma je zdravá, akorát velká, akcionáři jsou rozumní (proto nám do toho nemluví) a v neposlední řadě – ředitel je fajn.

    Tazatelé

    Dana, Oblastní zástupce

    V oblasti výzkumu pracuji již šestnáctým rokem. Při práci v terénu mě baví pozorovat pestrou skladbu lidí a jejich životní podmínky. Díky tomu si můžu udělat reálnější obrázek o společnosti, lidech, způsobu jejich života a sociálním zázemí. Jsou to pro mě cenné podněty. Navíc mohu lépe pochopit, co v životě je a co není skutečně důležité.

    Honza, Tazatel

    V roce 1994 jsem si řekl, že mám dost volného času a mohl bych si trochu přivydělat. Protože jsem komunikativní, přihlásil jsem se na pozici tazatele. Od té doby mám práci, která mě baví a současně naplňuje. Spolupodílím se na různých výzkumech v této naší zemičce a mám radost, když média prezentují výsledky, na kterých jsem se aktivně podílel.

    Týmy

    Sekretariát

    Produkce

    Iva Ryznerová
    Vedoucí produkce

    Martin Anděl
    Data Science

    Jitka Soukupová
    Report Architect

    Matěj Šimlovič
    Data Science

    Zuzana Švalbová
    Report Architect

    David Frič
    Report Architect

    Eva Košťálková
    Mateřská dovolená

    Markéta Hájková
    Report Architect

    Jaroslav Ovesný
    Report Architect

    Tereza Kyselová
    Mateřská dovolená

    Terén

    Petr Bureš
    Vedoucí terénu

    Zuzana Hrbková
    Digitalizace dat

    Milan Šebek
    Technická podpora CAPI

    Naďa Hlaváčková
    Tazatelská síť

    Eva Černá
    Tazatelská síť

    Eva Horáčková
    Projektový manažer

    Lucie Bíbová
    Projektový manažer

    Markéta Zetochová
    Projektový manažer

    Bára Voláková
    Mateřská dovolená

    CAWI

    David Rozhon
    Datová podpora, výběry, skripty

    Tomáš Šimek
    Datová podpora, výběry, skripty

    Hanka Buršíková
    Panel Dialog

    CATI

    Jana Míková
    Projektový manažer

    Marek Přikryl
    Datová podpora, databáze a skripty

    Simona Havlová
    Projektový manažer

    IT

    Milan Hurtík
    Vedoucí IT

    Václav Hájek
    Vývoj dotazovacích aplikací

    Antonín Ryzner
    Vývoj webových aplikací

    Petr Rajtšlégr
    Vývoj dotazovacích aplikací

    Jiří Gregor
    Vývoj interních systémů

    Volná místa

    Jsme kolektiv odborníků různých věkových skupin a zaměření. Budujeme otevřenou firmu, kde lidé berou odpovědnost do vlastních rukou, nejsou přikováni na jednom místě a nekoukají si přes rameno. Pro práci u nás budete potřebovat:

    • Otevřenost. Mluvit s ostatními o tom, co děláte. Ptát se, mít vlastní názor a nebát se ho sdělit.
    • Odpovědnost. Unést odpovědnost sám a nepředávat ji ostatním.
    • Chuť do práce. Jít za cílem, chtít něco zlepšit a přijít s novými nápady.
    • Smysl pro humor. Nebrat se příliš vážně, snést kritiku a podívat se na práci s nadhledem.

    V současnosti hledáme:

    Brigáda, DPP, OSVČ

    Oblastní zástupce

    STEM/MARK je přední společnost pro marketingový výzkum. Hledáme lidi, kteří do STEM/MARK zapadnou, budou mu ku prospěchu, posunou ho dál.

    Oblastní zástupce

    OBLASTNÍHO ZÁSTUPCE PRO PRAHU, STŘEDOČESKÝ KRAJ, MOŽNO I JINÉ KRAJ

    Jste aktivní a spolehlivý člověka, který si dokáže udělat ve věcech systém, pružně reagovat a udržovat kontakt se skupinou spolupracovníků? Tak hledáme přímo vás.

    Jaké budou Vaše úkoly:

    • Organizace tazatelů v přiděleném kraji

    • Nábor a školení nových tazatelů

    • Výběr vhodných tazatelů pro konkrétní projekt

    • Monitoring výzkumů v regionu

    • Komunikace a hodnocení tazatelů

    Od Vás bychom chtěli:

    • Dobrou znalost práce s počítačem (MS Excel, internet)

    • Dostupnost a flexibilitu

    • Ochotu a zkušenost s prací s různými lidmi

    • ŘP sk. B, aktivní řidič/ka

    • Zkušenost s tazatelskou prací či jinými technikami výzkumu pro Vás budou velkou výhodou

    Co můžete očekávat od nás:

    • Dlouhodobou, jistou práci

    • Pomoc a podporu při řešení problémů

    • Měsíční výplata v závislosti na počtu Vašich aktivních tazatelů a množství projektů

    • Možnost aktivně se podílet na celé řadě výzkumů a získat cenné pracovní zkušenosti

    • Notebook a služební telefon

    Do inzerátu nelze napsat vše, ozvěte se mi a probereme vše dopodrobna.

    Kontakt: Roman Kašša


    Tazatelé terénního oddělení – celá ČR

    Požadujeme

    • dobré komunikační schopnosti
    • základní znalost práce na PC, s možností připojení k internetu z domova a osobní e-mailovou schránku
    • spolehlivost, poctivost, flexibilitu, asertivní chování
    • výhodou je zkušenost s prací tazatele a auto
    • věk nad 18 let a trestní bezúhonnost

    Nabízíme

    • dobře finančně ohodnocenou práci v závislosti na počtu provedených rozhovorů
    • pestrou a zajímavou práci v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění
    • kompletní zaškolení
    • při dobré spolupráci bonusové odměny navíc

    Kontakt: Roman Kašša


    Operátor CATI studia/call centra – Praha, Ústí n/L

    Provádíme nebo se podílíme na realizaci široké škály výzkumných projektů realizovaných prostřednictvím telefonního dotazování. Náplní Vaší práce tedy bude dotazování respondentů na jejich názory ohledně aktuálních témat, kdy se i vy sami můžete dozvědět spoustu užitečných informací.

    Požadujeme

    • příjemný hlasový projev
    • minimální věk 16 let
    • základní uživatelskou práci na PC

    Nabízíme

    • motivující finanční ohodnocení dle schopností operátora (+placené přestávky)
    • bonusové akce (placené nad rámec hodinové sazby)
    • možnost profesního růstu (napřed DPP, po zapracování možnost dpč/hpp)
    • provoz celý týden včetně víkendů – možnost ranní, odpolední či klouzavé směny
    • možnost plánování směn dle potřeb operátora
    • možnost pracovat z domova

    Kontakt: Roman Kašša


    HPP


    V současné době nemáme volnou žádnou pracovní pozici.

    Vývojář webových aplikaci

    Jsme společnost, která považuje intenzivní využívání informačních technologií nejen za nutnost, ale i za svou zálibu. Do malého vývojového týmu hledáme člověka, pro kterého je tato oblast rovněž spíše koníčkem, který se nebojí zkoušet a učit se neznámé věci a postupy. K tomu je nezbytná samostatná práce s informačními zdroji různých typů. Hledáme člověka se zkušenostmi s programováním databázových aplikací v PHP. Znalost MySQL databáze je výhodou, ale postačí i znalost jakéhokoliv jiného relačního databázového systému a jazyka SQL. Měl by znát prostředí webu, HTML a HTTP protokol, mít přehled o aktuálních technologiích používaných v této oblasti a být schopen iniciativně hledat cesty k jejich účelnému využití.

    Náplň práce

    1. Programování – vývoj a údržba webových aplikací (75%)
      • samostatná analýza, návrh řešení, kódování, nasazení, údržba, rozvoj
      • databázové webové aplikace (PHP – OOP, MVC, MySQL)
      • komunikační rozhranní k dalším aplikacím (XML, webové služby, SOAP)
      • webová rozhranní (HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Bootstrap)
      • tvorba dokumentace (Wiki)
    2. Databáze (15%) – (převážně MySQL)
      • návrh a realizace databází
      • správa databází
      • ad-hoc analýzy na DB datech

    Požadavky

      • Schopnost a ochota učit se novým věcem
      • Objektové programování v PHP
      • Relační databáze (nejlépe MySQL), SQL
      • HTML, CSS
      • Protokol HTTP
      • JavaScript
      • Angličtina – alespoň ke čtení odborných materiálů

    Výhodou jsou zkušenosti s: 

    • tvorbou uživatelských rozhraní
    • MVC frameworky v PHP
    • WordPressem
    • JavaScriptovými frameworky
    • týmovým vývojem aplikací
    • dalšími programovacími jazyky a platforemi

    Nabízíme

    • dlouhodobou zajímavou a náročnou práci, při které se hodně naučíte
    • podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury
    • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
    • příjemné pracovní prostředí v blízkosti metra B, C
    • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky – žádný problém
    • plat ve výši 350.000,- až 600.000,- ročně
    • 5 týdnů dovolené a další firemní benefity
    • zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v přátelském prostředí
      možnost seberealizace a profesního růstu
    • nulovou rutinu

    Kontakt: Milan Hurtík


    Key Account Manager

    aktivní dynamická osobnost s obchodním talentem, zkušeností z oblasti marketingového výzkumu (na straně výzkumníka či klienta) a tahem na branku.

    Pracovní náplň

    • péče a rozvoj obchodní spolupráce se stávajícími zákazníky
    • akvizice nových zákazníků
    • příprava nabídek a jejich prezentace pro stávající i potenciální zákazníky
    • vedení výzkumných projektů

    Požadujeme

    • praxi v oblasti péče o zákazníky
    • alespoň minimální zkušenosti s prací ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)
    • dokončené SŠ vzdělání
    • aktivní znalost anglického jazyka
    • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
    • odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování
    • pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
    • dobrá orientace v nových technologiích výhodou

    Nabízíme

    • dlouhodobou zajímavou a náročnou práci, při které se hodně naučíte
    • zajímavou práci – podíl na výzkumech pro televize, operátory, banky, velké společnosti, reklamní agentury
    • možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
    • plat ve výši až 500.000 – 800 000,- ročně + prémie
    • mnoho firemních benefitů
    • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B
    • možnost práce i na zkrácený úvazek, flexibilitu – vyzvedávání dítěte ze školky, home office
    • nulovou rutinu

    Něco o tom, a narovinu, koho hledáme:

    • Hledáme člověka, který se nebude bát jít do „neznáma“, hledat klienty a prodávat jim aktivně výzkum; někoho, kdo bude dostatečně kreativní a empatický. Měl by být schopen komunikovat s lidmi na straně klienta, kteří jsou většinou ve věku okolo 30 let, často nejistí nebo až příliš jistí. Měl by mít rád nové technologie, nebát se jich. Někoho, kdo se bude schopen nadchnout pro boj, i když to vypadá, že vítězství nelze dosáhnout. Měl by být „nadšený do života“, což se bude promítat i do práce….

    Kontakt: Jitka Zítková


    HPP – manažerské pozice

    Zástupce ředitele/ředitel klientského servisu

    Charakteristikaa

    • silná, flexibilní, dynamická, kreativní a open-minded osobnost se schopností strhnout a vést lidi
    • člověk nejen se „selským rozumem“, ale i se strategickým myšlením, se schopností definovat a formulovat budoucí vizi

    Pracovní náplň

    • vedení týmu
    • zodpovědnost za svěřenou oblast
    • strategické a koncepční rozhodování
    • Hledání nových směrů a příležitostí

    Požadujeme

    • pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
    • odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování, odvahu
    • VŠ vzdělání, aktivní znalost anglického jazyka
    • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
    • zkušenost s vedením lidí, zkušenosti s prací v marketingovém výzkumu

    Nabízíme

    • Plat odpovídající pozici a praxi (600.000,- až 1.000.000,- ročně) + roční bonusy vázané na obrat společnosti
    • že se toho hodně naučíte
    • zajímavou práci – možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
    • příjemné a přátelské pracovní prostředí, v blízkosti metra B
    • mnoho firemních benefitů
    • nulovou rutinu

    Něco o tom, a narovinu, koho hledáme:

    • Hledáme osobu na pozici zástupce ředitele – něco jako provozního/finančního ředitele. Musí to být silná osobnost, velmi flexibilní, velmi loajální – bude „dvojkou“ ve firmě. Musí to být člověk odolný proti stresu a po 1-2 letech musí pro firmu dýchat. Není to pozice na rok na dva – musí tam být perspektiva min 5 let. Musí být schopen stát si za svým názorem, bojovat, argumentovat, ale případně i uznat, že rozhodnutí/zodpovědnost je na řediteli a že tedy rozhodnutí ředitele musí nejen respektovat, ale i prezentovat dál.

    Kontakt: Jitka Zítková