Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Podzimní snídaně s klienty STEM/MARK

Začátkem října pozval STEM/MARK své klienty na tradiční snídani v  ojedinělém prostředí Tančící kuchyně. Kromě pověstných palačinek pana ředitele se servírovalo „výzkumnické menu“, jehož jednotlivé chody odhalily, čím může být marketingový výzkum užitečný v oblasti personalistiky.

Už při příchodu byla vidět na klientech dobrá nálada, jelikož jim pracovní den začínal „výzkumnickou“ snídaní. (Zdeněk Hodboď a Lada Foltýnová z Tipsportu)

Také pan ředitel STEM/MARK Honza Tuček se při přípravě palačinek pro klienty dobře bavil.

Pohodová atmosféra provázela klienty po celou dobu snídaně. (Věra Čubrová a Kamila Hájková z Fair Credit Czech s.r.o. v debatě s Gábinou Šamanovou a Honzou Tučkem)

Po ochutnávce ředitelských palačinek jsme klientům představili možnosti využití výzkumů v oblasti HR. (Soustředěně poslouchají Věra Čubrová a Kamila Hájková z Fair Credit Czech s.r.o., Pavel Buryánek z Madety, Marián Škvarek z Easycoremedia a Petra Dušková ze Saint-Gobain).

 

Pak šla už legrace stranou, protože STEM/MARK prezentoval své výzkumné přístupy k řešení současného problému většiny firem – nedostatku kvalifikovaných zaměstnanců. (při prezentaci nejmladší člen Client servisu S/M Jan Burianec)

Při následné diskusi nad tímto problémem, ale i jinými tématy, už zase mezi přítomnými vládla veselá nálada. (Tereza Kyselová S/M, Kamila Šandová z PPL CZ s.r.o. a Gábina Šamanová S/M)