Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Češi se považují za SPOTŘEBITELE II. KATEGORIE

Přesně před 55 lety (15. března 1962) přišel americký prezident J. F. Kennedy se čtyřmi základními spotřebitelskými právy a odstartoval tak novou éru ochrany spotřebitelů. Mezi tato práva patřilo právo na bezpečnost výrobků a služeb, právo na informace, právo volby (právo na výběr) a právo být slyšen, které se v první řadě týká reklamací. V roce 1983 Více

Čechy pořízení auta na operativní leasing příliš neláká

Operativní leasing není pro fyzické osoby prozatím tak atraktivní, jak by si automobilky a leasingové společnosti přály. Svůj příští vůz jím chtějí financovat pouhá 2 % Čechů. Osobní automobil patří v dnešní době k běžné výbavě domácnosti. Aktuálně pouze necelých 6 % Čechů uvádí, že auto nemají, a ani jej nechtějí (častěji jsou to lidé nad Více

E-shopy lákají ženy svou rychlostí, muže zase na nižší ceny

Jak je na tom česká populace s nakupováním na internetu? Kdo na internetu nakupuje a z jakých důvodů? A naopak kdo jsou ti, co e-shopům příliš nefandí a co je k tomu vede? Jaké zboží se přes e-shopy nejčastěji nakupuje? A které internetové obchody patří mezi ty nejznámější? Právě na tyto otázky hledala v únorovém reprezentativním výzkumu odpovědi agentura Více

Mediaprojekt 2. pololetí 2016

Aktuální výsledky o čtenosti tisku z výzkumu Media Projekt za 2.pololetí 2016. Více najdete v prezentaci…

radioprojekt

Radioprojekt 4. čtvtletí 2016

Aktuální výsledky one currency výzkumu poslechu rádií v ČR Radioprojekt, který realizujeme spolu s kolegy z agentury MEDIAN, byly zveřejněny ve středu 8. 2. 2016. Data dokladují stabilitu rozhlasového trhu v dlouhodobém pohledu. Více najdete v prezentaci…