Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Volební výzkumy

Výzkumy budou hrát ve volebním rozhodování významnou roli Voliči stále váhají, komu dají svůj hlas Mezi nerozhodnuté voliče patří častěji ženy, lidé hlásící se k politickému středu a ti, kteří nesledují předvolební průzkumy. „S trochou zjednodušení se dá říci, že právě tuto významnou skupinu voličů mají politické strany šanci oslovit svou volební kampaní a získat ji Více

Jak Češi vnímají korupci ve sportu?

Transparency International Česká republika (TI) v rámci kampaně „Korupční víceboj“, kterou vede za transparentnější a čistší sport, realizovala průzkum veřejného mínění ve spolupráci s agenturou STEM/MARK týkající se korupce a financování sportu. Společná zpráva uvádí, že každý druhý respondent (56 %) se domnívá, že státní finance nejsou využívány účelně. Převážná většina lidí (84 %) má rovněž Více

radioprojekt

Radioprojekt 2.čtvrtletí 2017

Aktuální výsledky one currency výzkumu poslechu rádií v ČR Radioprojekt, který realizujeme spolu s kolegy z agentury MEDIAN, byly zveřejněny ve středu 9. 8. 2017. Data dokladují stabilitu rozhlasového trhu v dlouhodobém pohledu. Více najdete v prezentaci…

Hrozby za volantem

Mobilní telefony za volantem – stále větší hrozba z pohledu samotných řidičů Praha, 31. července 2017 „Blbec za volantem“ s telefonem v ruce děsí české řidiče více než stav silnic, špatné počasí, hustota provozu a vysoká rychlost dohromady. Posílání SMS a telefonování za jízdy jsou podle řidičů hlavní příčinou nepozornosti při řízení, která pak může způsobit dopravní nehodu. Více

Formy reklamy

Tištěnou reklamu či billboardy lidé vnímají lépe než reklamu digitální Praha, 24. července 2017 S reklamou se v současnosti potkáváme doslova na každém kroku. Působení některých druhů reklamy se můžeme alespoň částečně vyhnout, např. televizi můžeme přepnout na jiný kanál, existují však reklamní nosiče jako například venkovní reklama, které eliminovat z našeho – byť třeba jen podvědomého – Více