Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Formy reklamy

Tištěnou reklamu či billboardy lidé vnímají lépe než reklamu digitální Praha, 24. července 2017 S reklamou se v současnosti potkáváme doslova na každém kroku. Působení některých druhů reklamy se můžeme alespoň částečně vyhnout, např. televizi můžeme přepnout na jiný kanál, existují však reklamní nosiče jako například venkovní reklama, které eliminovat z našeho – byť třeba jen podvědomého – Více

Smrkání, kašlání, kýchání: Co Čechy irituje nejvíce?

Konečně se po dlouhé zimě blíží příjemné jarní dny. Mnozí z nás však mají tento čas spojený také s nepříjemnostmi, a to zejména kvůli nástupu různých alergií. Proto se STEM/MARK rozhodl nahlédnout do chování Čechů při jedné z nejběžnějších aktivit spojené s alergiemi – při smrkání. Co nás irituje nejvíce? Čtyři z pěti Čechů považují smrkání bez kapesníku za Více

Češi se považují za SPOTŘEBITELE II. KATEGORIE

Přesně před 55 lety (15. března 1962) přišel americký prezident J. F. Kennedy se čtyřmi základními spotřebitelskými právy a odstartoval tak novou éru ochrany spotřebitelů. Mezi tato práva patřilo právo na bezpečnost výrobků a služeb, právo na informace, právo volby (právo na výběr) a právo být slyšen, které se v první řadě týká reklamací. V roce 1983 Více

Čechy pořízení auta na operativní leasing příliš neláká

Operativní leasing není pro fyzické osoby prozatím tak atraktivní, jak by si automobilky a leasingové společnosti přály. Svůj příští vůz jím chtějí financovat pouhá 2 % Čechů. Osobní automobil patří v dnešní době k běžné výbavě domácnosti. Aktuálně pouze necelých 6 % Čechů uvádí, že auto nemají, a ani jej nechtějí (častěji jsou to lidé nad Více

E-shopy lákají ženy svou rychlostí, muže zase na nižší ceny

Jak je na tom česká populace s nakupováním na internetu? Kdo na internetu nakupuje a z jakých důvodů? A naopak kdo jsou ti, co e-shopům příliš nefandí a co je k tomu vede? Jaké zboží se přes e-shopy nejčastěji nakupuje? A které internetové obchody patří mezi ty nejznámější? Právě na tyto otázky hledala v únorovém reprezentativním výzkumu odpovědi agentura Více