Marketingový výzkum a analýza dat – STEM/MARK

Řekněte nám, co dáváte psovi, a my Vám řekneme, kdo jste

Jakou stravu dostávají čeští psi? Jak známý a rozšířený je u nás BARF? Na tyto otázky se snaží odpovědět aktuální výzkum agentury STEM/MARK. Podle výsledků aktuálního výzkumu agentury STEM/MARK chová psa v domácnosti téměř polovina české internetové populace, což představuje přibližně 1,5 milionu domácností. Psi jsou častější v menších obcích a s rostoucí velikostí obce Více

Jsou Češi pro větší regulaci zbraní?

V posledních letech se zvyšuje počet žádostí o zbrojní průkazy. Kvůli tomu v srpnu minulého roku vešla v platnost novela zákona o zbraních, která upravuje a zpřesňuje průběh zkoušky a především podmínky pro získání zbrojního průkazu. Nejen že přibyly nové otázky, některé byly aktualizovány, ale hlavně byly sjednoceny postupy komisařů pro zkoušení. Právě nejednotné zkoušení totiž v posledních letech Více

Miloše Zemana má šanci porazit ve druhém kole více kandidátů

Případný postupující protikandidát stávajícího prezidenta může vyhrát Přestože volební výzkum STEM/MARK nezkoumá klasické volební preference, ale spíše podporu a sympatie k jednotlivým kandidátům, indikují názory respondentů možný vývoj prezidentských voleb. Předpokládáme-li, že ve 2. kole prezidentské volby bude jedním z postupujících stávající prezident, bude ho – dle výzkumu STEM/MARK – volit 39 % respondentů. Imaginárnímu protivníkovi, Více

Nejoblíbenější barvou Čechů je modrá

Jaké jsou nejvíce populární barvy? Kterou barvu preferují mladí a kterou zase starší lidé? A jak je to s oblibou barev z hlediska pohlaví? Právě na tyto otázky hledala odpovědi v dlouhodobém reprezentativním průzkumu agentura STEM/MARK.   Pro jednu třetinu lidí je nejoblíbenější barvou modrá. Se značným odstupem pak následuje černá (14 %), zelená (13 %) a červená Více

Horáček si platí kampaň z vlastních zdrojů, Kulhánek má schopnost vést a řídit…

Praha, 14. prosince 2017 Znalost a podpora méně známých kandidátů nadále roste Podle prosincových dat společnosti STEM/MARK nadále roste povědomí o méně známých kandidátech (Vratislav Kulhánek, Pavel Fischer či Marek Hilšer). Značný podíl na tom mohou mít především časté televizní debaty z posledních týdnů, kde kandidáti představují své názory a postoje. Právě mediální obraz je hodnocen Více